eFotbal premiership milujufotbal fotbal.hattrick.cz golfdigest probasket sportwin dokonalazena

Nové logo Juventusu je Nedvědova práce | Fotbal.HATTRICK.cz

Trojnásobná porce fotbalového čtení

Nové logo Juventusu je Nedvědova práce

📁 Aktuálně, Časopis, Časopis - archiv, Fanoušci, Homepage, To nejlepší z HATTRICKU, Topstory 🕔1.3.2017

hattrick_brezen2017_nahled

POVÍDKA„Ciao Paolo,“ křičel s jižanským elánem do telefonu šéf marketingu Staré dámy, „Přistálo mi na stole to nové logo a je fantasico, ale chtějí za to 20 milionů eur. Myslí si, že díky Pogbovi můžeme rozhazovat jako naše vláda… Zítra ho máme představit v Miláně, a jestli něco nevymyslíme, tak nás tam média stáhnou z kůže.“„Cože? V Miláně? Vždyť to je jak kdyby Sparta představovala nový dresy v Brně,“ čertila se ikona Juventusu. „Paolo, Paolo, klídek, klídek, to je dané, s tím se nedá nic dělat, ale nemůžeme přeci dát takové peníze za logo, vždyť by nám nezbylo na rozhodčí a prosciutto. Paolo, prosciutto!“ hrál Méďovi na city a ten se chytil.

„Zruš to! Zařídím to,“ vykřikl Méďa nervózně a pod zlatavou hřívou už se mu rýsoval plán, jak z té nepříjemné situace ven. Přicházet s nečekanými řešeními v bezvýchodných situacích byla po celou kariéru jeho deviza, a nehodlal z toho ustoupit ani teď, když jeho hlavní zbraní už nebyla kopačka, ale mobil plný kontaktů.

Vzpomněl si, jak mu na posledním srazu legend Juventusu po pár lahvích vyprávěl Zlatan o tom, že IKEA nechala malé děti namalovat obrázky zvířat dětskou perspektivou a přesně tak je pak převedla do plyšových hraček. Byla to povedená kampaň, ze které těžila hlavně IKEA a Zlatan, který tam tenkrát na tu citlivost a zájem o děti sbalil největší kočku, ale radost dětí z navržení výrobku pro největší švédskou firmu byla k nezaplacení.

Méďa to chtěl posunout ještě dál, vzal mobil a vytočil skauta Juventusu pro západní Afriku. „Ciao, potřebuju, aby kluci dneska po tréninku sedli a navrhli nové logo Juventusu. Taková U-9, maximálně U-12. Jo, a na ipadech, ať to mám večer v mailu, spěchá to,“ diktoval Méďa, který si za ta léta ve vysokých patrech managementu Staré dámy skvěle osvojil hlavní manažerskou dovednost – organizování, ale také si tam zvykl na jistý luxus, kvůli kterému teď opomněl to zásadní. „Ale Paolo, kluci tady nemají kopačky, natož tablety…“ „Putta, putta, putta…,“ opakoval si rozvážně Paolo a přemýšlel, kde mají děti určitě tablety.

V tom si vzpomněl na Čínu. V létě tam propůjčoval tvář čínské lize a řekl si, že je čas vybrat si za to něco zpět. Vytočil Tvrdíka a se stejnou asertivitou mu nadiktoval požadavky. Plukovník nebyl zvyklý přijímat rozkazy, ale Paolo je Grande na všech kontinentech, a tak musel sklonit hlavu. „Ale Pavliku, vždyť tam ty děcka nevědí, co je to fotbal. To na tom bude hrozně znát. Budeš mít z Juventusu značku lednic,“ snažil se zabránit ostudě Juventusu. „Maj tablety? Maj, tak šupito presto,“ rozloučil se Nedvěd, a s dobrou náladou odkráčel na Stadion potrénovat přímáky.

Když se převlékal, na mobilu už mu svítil mail od Tvrdíka. Prohlédl si všech padesát návrhů a žádný z nich skutečně nevypadal jako znak fotbalového klubu. Super práce, pomyslel si. Zvířátka z Ikey prý taky nevypadala jako skutečná zvířata, a jaký to mělo úspěch, liboval si a děkoval Zlatanovi za inspiraci. Jeden z návrhů pak poslal markeťákovi a připsal k němu: „Máme ho zadarmo, za těch 20 mega pozvi Emily Ratajkowski.“

hattrick_brezen2017_titulka

-red-

Sdílejte tento článek
Hattrick_banner_638x100px

PRÁVÉ V PRODEJI

2016/01

Zavřít
Google+
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace